برتری حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزني در مقايسه با حفاظ بوته اي در استحکام و زيبايي، در رتبه بالاتري مي باشد. حفاظ شاخ گوزني در سايز هاي مختلف و قابليت اضافه کردن تراکم شاخک ها را دارد. نصب آسان و همخواني رنگ و جلوه ي شاخک ها با نماي ساختمان، ماندگاري رنگ در شرايط آب و هوايي مختلف از ويژگي هاي حفاظ شاخ گوزني مي باشد. حفاظ شاخ گوزني از نظر هزينه نصب و توليد از نظر اقتصادي نسبت به حفاظ بوته اي به صرفه تر مي باشد. حفاظ شاخ گوزني داراي عرض زياد بوده و امکان تعيين عرض آن نسبت به عرض مکان مورد نظر و همچنين نياز مشتري وجود دارد.در انتخاب ارتفاع حفاظ شاخ گوزني، مي توان با در نظر گرفتن و سنجيدن ارتفاع ديوار ها و فنس هاي مورد نظر، بلند و کوتاه توليد و نصب گردد.قيمت فروش نرده حفاظ ساختمان نرده حفاظ روي ديوار و توليد کننده انواع نرده و توليد حفاظ شاخ گوزني حفاظ بوته اي ، حفاظ ليليوم حفاظ افرا توليد انواع نرده ، حفاظ روي ديوار توليد شاخ گوزني ، نرده روي ديوار ، قيمت نرده ديوار اولين و بزرگترين طراح و توليدکننده حفاظ ساختمان با کيفيت عالي توليد انواع نرده و حفاظ ديوار به هدف ايجاد تنوع در طرح و ايمني بالا، کيفيت بيشتر، با طرح هاي روز با توجه نياز صنعت نرده حفاظ ساختمان .

 

با توجه به وجود سيستم هاي امنيتي متنوع در بازار امروز از قبيل سيستم هاي امنيتي درب و پنجره هاي ساختمان، دوربين مدار بسته و غيره همچنان وجود مانع فيزيکي آن هم بر روي خارجي ترين لبه ساختمان يعني ديوار محوطه ضروري به نظر مي رسد.قطعا مهمترين انگيزه استفاده از حفاظ روي ديوار برقراري امنيت بوده که اين وظيفه بعد از سالها به عهده نسل اول آن سيم هاي خاردار، نسل دوم آن حفاظ هاي سرنيزه اي و هم اکنون نسل سوم آن حفاظ شاخ  گوزني و حفاظ بوته اي است . در حال حاضر ايمن ترين حفاظ در بازار ايران نرده شاخ گوزني و بوته اي بوده که در ارتفاع ها، تراکم هاي طولي و عرضي و همينطور نحوه رنگ آميزي و جوشکاري مختلف ارايه مي گردد.

 

مقايسه حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي

 

در مقايسه توليد حفاظ شاخ گوزني و استفاده از حفاظ بوته اي روي ديوار از قديم در ميان مردم بسيار رواج داشته است.اما استفاده از نسل اول حفاظ ها که به سيم خاردار شهرت يافته بودند.و نسل دوم که به نام حفاظ هاي سرنيزه اي در ميان کاربران شناخته شده بودند.اين مساله به دليل آن است که اين نوع حفاظ ها امنيت کافي را براي ساختمان فراهم نمي آوردند.و عبور از آنها با اندکي تلاش براي سارقان ممکن بود.علاوه بر اين امروزه مضاف بر مساله امنيت مساله زيبايي حفاظ نيز براي بسياري از کاربران مهم است.و اين مساله طبيعي است که افراد دوست نداشته باشند.از حفاظي براي بناي خود استفاده نمايند که زيبايي بنا را تحت تاثير قرار دهد.

 

امروزه با توجه به شرايط ايجاد شده بيشتر از حفاظ ها براي امنيت استفاده مي کنند.حفاظ ها مدل ها و رنگ هاي متفاوتي دارند که امروزه دو نوع از نرده شاخ گوزني و حفاظ بوته اي پرفروش ترين حفاظ هاي بازار مي باشند. حفاظ هاي بوته اي را حفاظ هاي بوته خاري نيز مي شناسند که شکل کلي اين حفاظ الهامي از بوته هاي خار دارد است توليد کرده اند.در حفاظ بوته اي خارها به صورت نامنظم  بوده و هرکدام به جهتي متفاوت رشد کرده است که با ايجاد اين شبکه خاري عبور را غير ممکن ميسازد. حفاظ هاي بوته اي از ميلگرد هاي فرم دار نامنظم  با رنگ هاي متنوع در جهات مختلف کنار يکديگر قرار داده مي شود.از اين نوع حفاظ براي پايگاه هاي نظامي ،فرودگاه ها و مدارس ،هتل ها و ….. استفاده کرد.حفاظ هاي شاخ گوزني همانگونه که از اسمش مشخص است از شکل شاخ هاي گوزن الهام گرفته شده است.شاخ هاي گوزن به صورت منظم و يکپارچه در کنار يگديگر قرار گرفته است و حفاظ شاخ گوزني به همين صورت توليد شده است با يک الگو خاص طراحي و ساخته مي شود و به طور منظم کنار يکديگر قرار مي گيرد.حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به حفاظ هاي قديمي که نه زيبايي داشتن و نه ايمني بالا قابل مقايسه نمي باشد. حفاظ هاي شاخ گوزني با استفاده از قطعات فلزي که در شکل هاي مختلف خم مي شوند و توسط دستگاه هاي تيزرو بريده مي شود و توسط افراد ماهر به صورت مرتب و زنجيره اي کنار هم قرار مي گيرد.از مزاياي مهم حفاظ شاخ گوزني تيز بودن سرآنها است که به هيچ عنوان نمي توان از آنها عبور کرد.متراکم بودن اين حفاظ ها باتوجه به درخواست مشتري توليد مي شود که هر چه متراکم تر باشد امنيت و آرامش بيشتري را ايجاد مي کند.حفاظ هاي شاخ گوزني را مي توان براي ساختمان هاي مسکوني،اداري،ويلايي و حتي براي باکن ها و انواع فنس ها نصب کرد. از لحاظ امنيت و ايمني تفاوتي بين حفاظ شاخ گوزني حفاظ شاخ بوته اي وجود دارد ولي از لحاظ هزينه توليد ، زيبايي  و طول عمر مطمعنا حفاظ شاخ گوزني مزاياي بيشتري دارد.حفاظ شاخ گوزني از بهترين حفاظ هاي ديواري شناخته شده است و تقريبا حفاظ هاي بوته اي تقريبا در حال منسوخ شدن مي باشند و حفاظ هاي شاخ گوزني طرفدار بيشتري دارند.