توضیحات درب اتوماتیک کرکره ای

درب هاي اتوماتيک کرکره اي هم به صرفه و اقتصادي هم بسيار مستحکم هستند که اين خصوصيات آن ها را يکي از پرطرفدار ترين انواع درب هاي صنعتي در بازار امروزه ساخته است. هر نوع از درب هاي اتوماتيک کرکره اي به طور منحصر به فردي سازمان دهي شده تا به خوبي با احتياجات مشتري وفق داده شوند و مي توانند به صورت دستي يا اتوماتيک عمل کنند.

درب هاي اتوماتيک کرکره اي مي توانند به طور چشم گيري از اتلاف انرژي جلوگيري کنند. در حاليکه تکنولوژي مدرن يک ساختار چند لايه اي از شيشه و فريم هاي پنجره اي و روند هزينه بر آب بندي کردن اتصالات و درزها را به وجود آورده که گران نيز مي باشند. در مواقعي که نياز به عايق سازي بيشتري جهت ذخيره سازي انرژي مي باشد. نصب يک درب اتوماتيک کرکره اي در مقابل درب شيشه اي يا پنجره شيشه اي مي تواند به اندازه 40% يا بيشتر از ميزان اتلاف انرژي يا حرارت بکاهد و بدين ترتيب نقش مهمي در صرفه جويي در انرژي دارد.

باز و بسته شدن سريع اين درب ها يک ورودي و محل عبور سيال و رواني را ايجاد مي کند. و هم چنين مي توانند به سيستم هاي خروج اضطراري نيز مجهز شوند. فضاي کمي را اشغال مي کند و مي تواند طوري نصب شود که رول جمع شده در بالاي درب کرکره اي بسته به نياز و خواست مشتري به سمت بيرون يا داخل ساختمان جمع شود. درب هاي اتوماتيک کرکره اي در برابر باد و باران و طوفان و برف مقاوم است و از درب و پنجره هاي ساختماني در برابر شرايط آب و هوايي محافظت مي کند.

اين درب ها ضد سرقت مي باشند و بيشترين آسايش و امنيت را براي درب و پنجره هاي ساختماني فراهم مي کند. يک درب کرکره اي اتوماتيک به صورت تحت الحفظي مثل يک ديوار پولادين غير قابل نفوذ است.اين محصول از ترکيب زيبايي و استحکام ساخته شده است تا ايجاد مقاومت بهينه اي در برابر طوفان و شرايط بد آب و هوايي و شرايط بدي چون آتش سوزي و نيز ايجاد امنيت بالايي در برابر سارقان را تضمين کند.

به طور کلي مي توان گقت تمام عملکرد هاي درب هاي اتوماتيک کرکره اي جهت محافظت از فضاي دروني در برابر شرايط بد محيط بيرون است. اين درب ها همانند مرز بين محيط داخل ساختمان شما با محيط بيرون است. در مواقعي که امکان روئيت مد نظر نيست استفاده از اين درب ها امنيت غايي را ايجاد مي کنند. نصب درب اتوماتيک

هم چنين در مواردي که مي خواهيد جلوي ورود نور به داخل ساختمان را بگيريد يا ورود سر و صداي بيرون به درون ساختمان را تعديل کنيد محافظت و امنيت بالايي را تضمين کنيد به خوبي انرژي را ذخيره کنيد و در مصرف انرژي صرفه جويي کنيد يک خلوت خصوصي و پوشيده را ايجاد کنيد دربي مقاوم در برابر رطوبت و طوفان وشرايط آب و هوايي داشته باشيد درب هاي کرکره اي اتوماتيک دقيقاً همان چيزي است که خواسته ايد.

از ويژگي عايق صدا بودن آن مي توان براي يک اتاق آرام به خصوص در اتاق هايي که در کنار خيابان ها و بزرگ راه ها هستند استفاده کرد بدين ترتيب که در بيرون پنجره اتاق نصب مي شود تا به ميزان خوبي سرو صداي بيرون را به فضاي داخل اتاق را تعديل کنند.

از درب هاي کرکره اي در ورودي مغازه ها و فروشگاه ها و خانه ها پاسيو، يا حيات خلوت ها، گيشه ها و دکه ها پارکينگ ها و گاراژ ها، کارخانه ها و کارگاه ها تعميرگاه ها و مخفي گاه ها و پناه گاه ها نيز استفاده مي کنند.

هزينه تعمير و نگهداري درب هاي کرکره اي پايين است. بدنه درب کرکره اي از هم بند شدن تيغه هاي باريک مسطح ساخته شده است که اين تخته ها ي باريک عموماً از جنس آلومينيوم هستند که در دامنه وسيعي از رنگ ها موجود مي باشند. اگر تصادفاً بدنه درب آسيب ديد مي توان هر کدام از تخته هاي باريک سازنده بدنه درب کرکره اي را به طور جداگانه تعويض کرد.

باز و بسته شدن درب به صورت عمودي باعث مي شود که هم در مواردي که فضاي بيرون درب از برف و يخ در زمستان پوشيده شده است و يا در مواردي مانند وقتي که حجم زيادي از وسايل در داخل ساختمان پشت درب قرار داده شده است و به طور کلي وجود موانع جه موانع بيروني و جه موانع دروني نتواند عملکرد درب را مختل کند و نيز موجب مي شود که درب فضاي کمتري را براي انجام عمل بازو بسته شدن اشغال کند.

نحوه عملکرد درب و قفل شدن:

1.درب هاي اتوماتيک کرکره اي که توسط يک ميله شبيه به هندل قفل مي شوند.
2.درب هاي اتوماتيک کرکره اي زنجير دار که توسط يک قلاب کنار ريل کرکره نصب شده است قفل مي شود
3.درب اتوماتيک کرکره اي که توسط قفل هاي زبانه اي که در واقع شبيه به قفل هاي معمولي مي باشد قفل مي گردد.اين قفل مي تواند در قسمت تيغه انتهايي يا کناره هاي شاتر کرکره نصب شود. اين نوع قفل توسط کليد باز مي شود. دقيقاً شبيه به قفل منازل اشکال اين قفل اتوماتيک نبودن آن هاست که ابتدا بايد قفل توسط شخص آزاد شود سپس توسط سيستم اتوماتيک رول آپ roll up کرکره به سمت بالا حرکت کند.

4.درب هاي کرکره اي اتوماتيک که مي توانند با استفاده از قفل الکتريکي در داخل قفل گرددو نيازي به قفل و کليد به روش سنتي ندارد. در حين قطع برق هم مي تواند به صورت دستي عمل کند. درب هاي کرکره اي اتوماتيک از انعطاف پذيري بيشتري برخوردار است. کليد ها مي توانند با استفاده از ريموت کنترل وايرلس عمل کنند.
شايان در