درباره درب اتوماتیک تاشو شیشه ای

يکي از انواع درب هاي اتوماتيک، درب اتوماتيک تاشو شيشه اي نام دارد که در جاهايي قابليت بهره برداري دارد که از نظر فضا محدود مي باشد. درب هاي تاشو شبيه به دربهاي لولايي از لحاظ شکل ساختاري مي باشد که فرق آن در لت مي باشد که هر لت درب تاشو به 2 بخش تقسيم مي شود و اين دو قسمت به يکديگر لولا مي شوند و در پايان بجاي دو لتتي که به ديوار نصب شده است، دو لت به ديوارهاي اطراف لولا و يک لت لولا شده به هرکدام از اين لت ها نصب شده است و به اين ترتيب شکل درب فرق ميکند .
بعضي اوقات درب تاشو فقط در يک سمت ديوار قرار خواهد گرفت که در اين مورد درب تاشو از يک لت لولا شده به يک ديگر تشکيل شده است که يکي از اينها لولا شده است به يک سمت ديوار.
امتياز خوبي که درب اتوماتيک تاشو در مقايسه با درب لولايي دارد شعاع عملکرد حرکتي و باز و بسته کردن آنها کمتر است و اين مورد در فضاهايي که کم حجم است و نمي توان فضاي زيادي را اشغال کرد مفيد و مطلوب مي باشد و اهميت بالايي نسبت به درب لولايي دارد.
همچنين از نظر سرعت عملکرد درب اتوماتيک تاشو در مقايسه يا ديگر درب هاي اتوماتيک ايده آل تر است و مي توان در ترددهاي بالا و نامتناهي و نا محدود به طور مداوم و پشت سر هم از درب تاشو استفاده نمود و در مکان هايي که پر ترافيک مي باشد به خاطر دلايل بالا از درب اتوماتيک تاشو استفاده زيادي مي شود.
استفاده از اين درب تاشو بخاطر مکانيزم محرک خاص سبب شده است که عملکرد آن به صورت نرم و آسان و بي سر وصدا انجام شود.