درب اتوماتیک گاراژ

نوعي از درب بازکن هاي اتوماتيک هستند که معمولاً در کاربردهاي صنعتي، بازرگاني و تجاري استفاده مي شوند. هم چنين براي سيستم هاي اتوماسيون درب ورودي پارکينگ مسکوني که فضاي ماشين رو ( به عنوان يک فاکتور اساسي ) با محدوديت مواجه است، درب بازکن هاي اتوماتيک کشويي يک انتخاب عالي مي باشند. درب هاي اتوماتيک کشويي بسيار در برابر باز شدن هاي نا خواسته توسط نيروهاي بيروني مقاوم هستند. درب هاي اتوماتيک کشويي مي توانند از بسياري مواد مثل آهن، آلومينيوم يا چوب ساخته شوند. نصب درب اتوماتيک
درب اتوماتيک کشويي براي عرض گشايش وسيع يک انتخاب عالي است به خصوص وقتي که شما به دنبال سيتم اتوماسيون درب با هزينه بهينه، کارا و اثربخش باشيد به اين دليل که فقط يک موتور گيربکس منفرد براي انجام عمليات باز گشايي درب کشويي نياز است.
تکنسين مربوطه مي تواند به شما در انتخاب بهترين راه حل مربوط به درب کشويي براي خانه يا محل کارتان ياري کند.
درب اتوماتيک کشويي معمولاً يک درب منفرد مي باشد ( از يک لت تکي ريلي تشکيل شده است ) که توسط چرخ دنده بر روي يک خط سير مشخص مي لغزد. از اين رو اين درب ها به يک فضضاي دراز و باريک جهت باز و بسته شدن نياز دارند. درب هاي اتوماتيک گاراژ ( کشويي ) براي ورودي هاي عريض، ورودي هايي که در سراشيبي واقع شده اند، و يا مکانهايي که فضاي داخلي ملک براي باز شدن درب هاي اتوماتيک لولايي کافي نيست، بسيار مناسب مي باشند.
زماني که شما مي خواهيد سيستم موتور گيربکس جهت درب اتوماتيک گاراژ مطابق با خواسته خودتان انتخاب کنيد لازم است وزن درب را بررسي کنيد و در صورت لزوم طول درب را نيز بدانيد.

براي ايجاد بيشترين امنيت در حالت بسته شدن درب، مي توان درب هاي اتوماتيک گاراژ را به سيستم "لبه هاي حساس" مجهز کرد که با عمليات رديابي ضد برخورد با مانع حرکت درب را در حين برخورد با مانع متوقف مي کند و در حالتي مسير حرکت مسدود شود جهت حرکت را معکوس مي گرداند بنابراين از صدمه به افراد و اشياء جلوگيري مي کند.

وزن ساختار درب کشويي چقدر باشد؟

سيستم هاب درب بازکن اتوماتيک پارکينگ مسکوني از وزن 300 کيلوگرم تا انواع سنگين آن يعني 600 تا 1000 کيلوگرم موجود مي باشد. از موتور گيربکس هاي درب اتوماتيک گاراژ مي توان براي اتوماتيک کردن دروازه هاي سنگين براي درب هاي عريض که معمولاً در مراکز خريد، مکان هاي صنعتي و بيمارستان ها به کار مي روند، استفاده کرد.
اتوماسيون هاي درب گاراژ طوري طراحي شده اند که دروازه هايي که وزن بالاي دو و نيم تن دارند را کنترل کنند و بيشترين امنيت عملياتي و عملکرد طولاني مدت ( عمر طولاني ) قابل اطميناني را تحت هر شرايط جوي تضمين نمايند.

و سر انجام ...
اکنون ديگر نيازي نيست تا از ماشين پياده شويد تا درب پارکينگ ساختمان را باز کنيد بلکه با استفاده از درب بازکن هاي اتوماتيک گاراژ در عرض چند ثانيه به شما اجازه مي دهد به آساني وارد ساختمان شويد و به سرعت آن را ترک کنيد. و به خاطر وجود تجهيزات ايمني فوق العاده مي توانيد امنيت و حفاظت قابل اطمينان از ملک خود را به خصوص در برابر ورود افراد متفرقه تضمين کنيد.

شايان در