راهنمای خرید دوربین مداربسته

خريد دوربين با توجه به بازار چند بعدي آن کاري ساده نيست. در زمان انتخاب دوربين مداربسته بسته بايد نکات مختلفي را مد نظر قرار داد. در اين راهنماي سعي ميکنيم در اين رابطه به شما اطلاعات مناسبي ارائه کنيم

انتخاب نوع سيستم
سيستم هاي مداربسته به دو طيف کاملا مجزا تقسيم مي شوند: 1 – سيستم انالوگ 2- سيستم شبکه
سيستم انالوگ نسل قديمي تر از سيستم هاي مداربسته است و ساده و ارزان قيمت تمام ميشود. در سيستم انالوگ کيفيت و رزولوشن تصوير شما به شدت محدود است. در صورتي که به دنبال يک سيستم مداربسته غير حرفه اي و ارزان هستيد اين سيستم را انتخاب کنيد.
سيستم شبکه نسل جديد سيستم هاي مداربسته است و حرفه و گران قيمت است. در سيستم شبکه کيفيت تصوير به مراتب بالاتر قابل دسترسي است اما هزينه ها و پيچيدگي هاي ان نيز بيشتر است. در صورتي که به دنبال نصب يک سيستم حرفه اي و با کيفيت هستيد اين سيستم را انتخاب کنيد.

انتخاب برند تجهيزات
برندهاي بسيار متفاوتي در بازار دوربين هاي مداربسته قابل دسترسي هستند. سعي کنيد در زمان انتخاب برند از برندهايي استفاده کنيد که در بين برندهاي بزرگ بين المللي هستند. در اين ليست مي توانيد 50برند بزرگ توليد کننده تجهيزات حفاظتي جهان را ميتوانيد ببينيد. توجه داشته باشيد که خيلي از برندهاي معتبر در اين ليست وجود ندارند. در صورتي که در انتخاب برند ترديد داشتيد مي توانيد به صورت رايگان از مشاوره ما بهره مند شويد. فروش دوربين مداربسته

انتخاب نوع دوربين
انتخاب نوع دوربين نياز به اطلاع از شرايط محيط و ميزان محدوديت هاي مالي شما خواهد داشت. بايد بدانيد هميشه انتخاب گران قيمت ترين دوربين درست نيست. بايد انتخاب دوربين به نحوي صورت گيرد که با حداقل هزينه با کيفيت ترين سيستم براي شما انتخاب شود.
در مطالب زير خواهيد توانست اطلاعاتي را در رابطه با نصب دوربين مداربسته در محيطهاي مختلف بخوانيد:
نصب دوربين مداربسته در ساختمان هاي مسکوني
نصب دوربين مداربسته در واحدهاي تجاري
نصب دوربين مداربسته در واحدهاي اداري
نصب دوربين مداربسته در محيطهاي صنعتي