پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل

یکی از پرینترهای عرضه شده در مرکز ماشین های اداری کیومیتا، پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 است که به کمک آن می توانید جلوه ای چشم نواز به عکسها و طرحهای خود ببخشید. این پرینتر رنگی مخصوص خانه و کسب و کارهای کوچک طراحی گردیده است و نتیجه آن عکس هایی با رنگ های شفاف، بدون حاشیه و ماندگار می باشد که لابراتوارهای عکاسی را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. این ویژگی پرینتر Stylus Photo 1410 به لطف جوهرهای 6 رنگ Epson Claria با کیفیت و ماندگاری فوق العاده نمود پیدا کرده است. این جوهرها امکان چاپ نفیس، چشم نواز و ماندگار را ایجاد نموده اند. کارتریج های مجزا اجازه می دهند تا تنها رنگ دلخواه خود را شارژ کنید که برایتان کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. اگر به دنبال چاپگری اقتصادی و با کیفیت برای عکس هایتان هستید، می توانید همین حالا از مرکز ماشینهای اداری کیومیتا سفارش داده و از این پرینتر فوق العاده لذت ببرید.
 
پرینتر جوهرافشان Stylus Photo 1410 قابلیت چاپ کاغذ تا اندازه A3 و مخزن آن ظرفیت 120 کاغذ را دارد که در هر دقیقه 15 عکس (سیاه و سفید و رنگی) چاپ می کند. این پرینتر رنگی از فناوری تنظیم قطرات جوهر (VSDT) بهره می برد که با توجه به محدوده رنگ ها برای افزایش کیفیت و سرعت چاپ اندازه قطره ها را تنظیم میکند. در مدل Stylus Photo 1410 5 اندازه مختلف برای قظرهها در نظر گرفته شده است.
اپسون با تجهیز این پرینتر رنگی به رابط های USB و PictBridge علاوه بر امکان اتصال به رایانه، اتصال مستقیم دوربین های دیجیتال و تلفنهای همراه را نیز فراهم آورده است. این شرکت به منظور افزایش کیفیت و سرعت، از فناوری هدمیکروپیزو استفاده می کند. این فناوری از ارتعاشات الکتریکی کمک می گیرد تا با حرکت لایه های سرامیکی تعبیه شده، قطره های جوهر از مخزن خارج شوند و با قطع شدن ارتعاشات، ریزش جوهر متوقف می شود.
پرینتر اپسون قابلیت چاپ آسان، با کیفیت بالا و به صورت مستقیم بر روی CD/DVD های هشت و دوازده سانتی متری را مهیا کرده است که سازگار با پرینترهای جوهرافشان می باشند و نظر مثبت بسیاری کاربران را به خود جلب نموده است.
 
تمامی پرینترهای اپسون دارای نرم افزار تخصصی عکس به نام Epson Creativity Suite هستند. این نرم افزار پروژه های زیر را مدیریت می کند:
 
Easy Photo Print: چاپ مستقیم عکس به صورت تکی و یا چند نسخه ای
 
Epson Web-to-Page: چاپ یک صفحه کامل وب بدون بریدن و یا حذف کردن
 
Attach-to-Email: پیوست سریع عکس به پستهای الکترونیکی
مزایای پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410
 
چاپ روی کاغذ تا اندازه A3
 
سرعت بالا و قابل اطمینان، کاملا مناسب علاقمندان به عکاسی
 
استفاده از 6 جوهر مجزا Epson Claria برای شفافیت بالاتر و ماندگاری بیشتر
 
چاپ عکس به صورت مستقیم از تلفن همراه و یا از طریق USB
قابلیت چاپ روی CD/DVD
 
معایب پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410
 
عدم پشتیبانی از کارت حافظه
 
کیفیت نسبتا پایین در چاپ سیاه و سفید
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان فروش مرکز ماشینهای اداری کیومیتا تماس حاصل نمایید.