دوربین مداربسته Hikvision

براي بسياري از مصرف کنندگان تجهيزات مختلف نام چين با کيفيت پايين محصولات برابري ميکند. مصرف کنندگان ايراني به سختي مي توانند به تجهيزات معتبر ساخته شده در اين کشور اعتماد کنند يا از آنها استفاده کنند.
دوربين مداربسته Hikvision هايک ويژن يکي از شرکت هايي است که توانسته است در طول حرکت سريع خود در رشد، ترکيبي بسيار متعادل از قيمت مناسب و کيفيت بالا را به مشتريان خود عرضه کند. سرعت رشد اين شرکت در جهان به نحوي بوده است که از سال 2001 يعني در طول 12 سال توانسته خود را به مقام چهارمين توليد کننده بزرگ تجهيزات حفاظتي و اولين توليد کننده سيستم هاي مداربسته جهان برساند.
امروزه استفاده از محصولات اين شرکت در جهان با استقبال زيادي روبه رو شده است و با توجه به قيمت مناسب آن مي توان آن را يکي از مناسب ترين برندهاي موجود در ايران دانست.
سيستم هاي مداربسته هايک ويژن به دو گروه آنالوگ و شبکه تقسيم مي شوند.
از نظر قيمت تجهيزات آنالوگ دوربين مداربسته Hikvision قيمتي به حدي مناسب دارند که استفاده از تجهيزات متفرقه در بازار را غير منطقي ميکند. با توجه به وجود ليست رسمي محصولات اين شرکت در ايران مشتريان اين شرکت ميتوانند اطمينان داشته باشند محصولات را با قيمت مناسب و گارانتي کاملا معتبر دريافت مي کنند.