دوربین مداربسته باکیفیت

قشر خاصي از مشتريان با توجه به حساسيت بالاي محل نصب دوربين ها به دنبال يک سيستم مداربسته با کيفيت بسيار بالا هستند. در اين مطلب به اين موضوع اشاره مي کنيم که چطور ميتوان به خوبي چنين محصولاتي را انتخاب کرد.

اشتباه هميشگي "براي من قيمت اهميتي ندارد"
اين يک اشتباه رايج در بين مشتريان کيفيت است. استفاده از اين جمله معمولا کمک زيادي به شما در به دست آوردن محصولات با کيفيت ندارد. تنها نکته اي که گفتن چنين جمله اي مشخص مي کند اين است که شما پول زيادي براي هزينه کردن داريد و ممکن است افراد سود جو از اين موضوع استفاده کنند. توصبه ما اين است که اگر ميخواهيد براي سيستم مداربسته خود زياد هزينه کنيد حتما قبل از آن اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

از کدام سيستم مداربسته استفاده کنم
سيستم مداربسته به دو دسته مجزاي آنالوگ و شبکه تقسيم مي شود. سيستم شبکه از بسياري جهات از سيستم مداربسته آنالوگ بهتر است. تنها نکته اي که استفاده از اين سيستم را محدود کرده است قيمت بالاتر آن است. در صورتي که به دنبال يک سيستم مداربسته حرفه اي هستيد حتما از دوربين هاي شبکه يا ديجيتال استفاده کنيد.

از کدام برند استفاده کنم
در صورتي که به دنبال يک دوربين مداربسته با کيفيت هستيد حتما از برندهايي با شهرت بين المللي استفاده کنيد. در اين صفحه ميتوانيد ليستي از 50 توليد کننده بزرگ محصولات مداربسته ببنيد.
اگر به دنبال بهترين برند دوربين مداربسته جهان هستيد بسياري از کارشناسان محصولات اکسيس را به شما معرفي خواهند کرد. اين محصولات با وجود قيمت بالا به علت کيفيت بسيار خوب مشتريان زيادي دارند. توجه داشته باشيد که اکسيز تنها دوربين مداربسته شبکه توليد مي کند.

کدام دوربين را انتخاب کنم
روزولوشن تصوير دوربين هاي شبکه مي تواند از VGA تا 10مگا پيکسل متفاوت باشد. البته در ايران تنها دوربين هاي تا روزولشن 5مگا پيکسل به راحتي در دسترس هستند. سعي کنيد کيفيت دوربين هاي خود را بين 1.3مگا پيکسل تا 3 مگاپيکسل نگه داريد چرا که زياد بودن کيفيت تصوير مشکلاتي را در ترافيک شبکه و ضبط تصاوير نيز ايجاد ميکند.
سعي کنيد در انتخاب دوربين ها تنها به دنبال دوربين گران تر نباشيد. زماني که يک دوربين ارزان نياز شما را به درستي برطرف ميکند انتخاب دوربين گران قيمت هزينه کردن بي مورد خواهد بود.

نصب دوربين مداربسته را به چه کسي واگذار کنم؟
متاسفانه بسياري از مشتريان به المان هاي کيفيت نصب واقف نيستند و از اين رو مجري خود را به درستي انتخاب نمي کنند که البته گاهي براي انها مشکلات زيادي را ايجاد مي کند. در صورتي که محصولي گران قيمت را براي نصب انتخاب کرديد حتما از شرکتي کمک بگيريد که تسلط کافي را براي نصب اين محصولات داشته باشد. طبيعتا شرکتهاي معتبرتر هزينه بيشتري هم براي نصب سيستم شما دريافت مي کنند اما اين هزينه تاثير زيادي در کيفيت نصب آنها خواهد داشت.

تارتن