نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور

يکي از مکانهايي که مشتريان خيلي تاکيد دارند براي نصب دوربين مدار بسته داخل آسانسور ساختمان است.براي نصب دوربين روش هايي هست که ما يک روش ساده را براي شما عزيزان توضيح مي دهيم.

همان طور که مي دانيد نصب دوربين داخل آسانسور کار سختي مي باشد و در اقلب مواقع براي اينکه نمي شود به خوبي سيم کشي انجام داد به سراغ دوربين هاي وايرلس مي روند,دوربين هاي وايرلس شايد از لحاظ سيم کشي کار ما را آسان کند ولي باعث در دسر هاي ديگري مي شود.
ما يک راه ساده تر به شما پي شنهاد مي کنيم که با سيم کشي انجام مي شود.
بسياري از نصابها فکر مي کنند که سيم بايد از بالاي کابين داخل کابين وارد شود وسيم بايد از داخل اتاقک آسانسور با کابين برسد.اين فکر باعث اين مي شود که هم متراژ سيم ما زياد شود هم پاره شدن سيم در مسير اتفاق بيفتد.
راه حل چيست؟
خيلي ساده است در زير کابين آسانسور فضايي خالي وجود دارد که شما خيلي ساده مي توانيد از آن فضا بهترين استفاده را ببريد .متراژ طولي آسانسور را محاسبه نماييد بعد به هکان مقدار سيم در زير کابين آسانسور قرار دهد.
از کنار کابين سيم را به بالاي کابين برسانيد و به دوربين خود متصل نماييد .آن سر سيم را نيز از زير به دستگاه dvr برسانيد.وقتي آسانسور به سمت بالا مي رود سيم ما در پايين آسانسور قرار دارد و بدون مانعي با کابين به بالا مي رود و در زمان پايين آمدن کابين کابل در زير کابين جمع مي شود.
اين کار يکي از ساده ترين راه هاي نصب دوربين مدار بسته درون آسانسور مي باشد ولي تهنا راه نيست.
توجه داشته باشيدبراي انتخاب لنز دوربين درون آسانسور حتما بايد از لنز 2.8 استفاده کنيد .