تصمیمات غیر منطقی در انتخاب دوربین مداربسته

انتخاب سيستم مداربسته انالوگ با برندي لوکس
سيستم مداربسته انالوگ را به خاطر ارزان بودن و ساده بودن آن انتخاب مي کنند. اينکه براي يک سيستم انالوگ زياد هزينه کنيد به نوعي هدر دادن پول شماست. سيستم مداربسته انالوگ داراي محدوديت بسيار زياد رزولوشن تصوير است. بدون توجه به اينکه از کدام برند استفاده مي کنيد تمامي دوربين هاي انالوگ داراي اين عيب بزرگ هستند.
البته در صورتيکه به دنبال طول عمر بالاتر براي تجهيزات خود هستيد استفاده از برندهاي با کيفيت تا حد زيادي نياز شما را برطرف مي کند اما در صورتي که محدود هزينه اي براي انتخاب دوربين مدار بسته نداريد حتما از سيستم شبکه استفاده کنيد.

خريد يک برند ناشناخته با نام کره اي، ژاپني و ...
بيشتر برندهاي بدون شهرت جهاني در واقع محصولات بدون نام ساخت چين هستند که در ايران يا در محل توليد کننده برندي خاص براي ان انتخاب شده. در صورتيکه ميخواستيد يک برند را به خاطر کشور توليد کننده ان انتخاب کنيد حتما در مورد برند تحقيق کنيد. در اين ليست ميتوانيد 50 شرکت بزرگ توليد کننده تجهيزات حفاظتي جهان را ببنيد. برندهاي موجود در اين ليست با اطمينان برندهاي معتبري هستند.
در صورتيکه در انتخاب برند دوربين مداربسته ترديد داشتيد ميتوانيد از مشاوران ما کمک بگيريد.

انتخاب دوربين هاي گران قيمت و اجراي ان توسط يک تيم غير حرفه اي
اجراي سيستم مداربسته تقريبا به اندازه نوع کالاي نصب شده در کيفيت کلي سيستم شما موثر است. سعي کنيد تا جاي ممکن تناسب را بين مجري و کالاي مورد نصب رعايت کنيد براي مثال در صورتي که مي خواهيد از يک کالاي ارزان قيمت استفاده کنيد استفاده از يک مجري معمولي مناسب تر است، اما در صورت تمايل به خريد تجهيزات با کيفيت حتما از شرکت هاي معتبر براي نصب دوربين مداربسته خود استفاده کنيد.

انتخاب دوربين وريفوکال براي محيط هاي عادي
لنز دوربين هاي مداربسته به انواع ثابت، وريفوکال و زوم تقسيم مي شود. لنزهاي ثابت معمولا زاويه اي باز دارند و براي استفاده در اتاقها و محيطهاي عمومي مناسب هستند. در مقابل از لنزهاي وريفوکال در مواردي استفاده مي شود که لنز ثابت مناسب براي محيط وجود نداشته باشد يا نياز به تغيير زاويه ديد در طول زمان وجود داشته باشد. در صورتي که لنز ثابت با زاويه دلخواه شما براي دوربين وجود داشته باشد استفاده از لنز وريفوکال براي دوربين تنها هزينه اضافه براي آن است.