دوربین مداربسته بی سیم

اگر مايل به استفاده يا نصب دوربين مداربسته بي سيم هستيد خواندن اين مطلب ميتواند کمک شاياني به انتخاب بهتر شما از سيستم مداربسته بکند.

در ابتدا بايد نياز خود را از براي استفاده از دوربين مداربسته بي سيم بدانيد و سپس با توجه به نياز و هزينه مورد نظر اقدام به انتخاب دوربين بي سيم کنيد.
در صورتي که نياز به استفاده از دوربين بي سيم براي منزل خود دارد. احتمالا نکات زير مد نظر شماست:دوربين مداربسته بيسيم
1) نصب دوربين مداربسته تا جاي ممکن به ظاهر منزل اسيب وارد نکند و حداقل ميزان سيم کشي در محل صورت گيرد.
2) دوربين مدار بسته تا جاي ممکن کوچک باشد و تا در مرحله اول مورد رويت قرار نگيرد.
3) دوربين و تجهيزات آن تا جاي ممکن کم هزينه باشند.
سيستم پيشنهادي: سيستم ايده ال براي استفاده در منازل يک سيستم انالوگ بي سيم با دوربين هاي مينياتوري است. اين دوربين ها گاهي به LEDهاي مادون قرمز براي ديد در شب نيز مجهز هستند. اين دوربين ها به يک دريافتگر مجهزند که در کنار دستگاه DVR شما نصب شده و تصاوير شما را به DVR انتقال مي دهد.
بايد توجه داشته باشيد که اين برد اين دوربين ها از چند ده متر فراتر نخواهد رفت و براي استفاده در فضاهاي بزرگ زياد مناسب و با ثبات نخواهند بود. از طرف ديگر تغييرات جوي (رطوبت هوا و باران و …) تاثير زيادي بر دوربين خواهند گذاشت پس نصب آنها در محيط هاي باز نيز توصيه نمي شود.
اين دوربين ها معمولا داراي تغذيه سيمي هستند و براي استفاده از انها به صورت با باتري بايد باتري به صورت جداگانه به دوربين متصل گردد.

در صورتي که نياز به استفاده از دوربين بي سيم در يک محيط صنعتي يا کاربري حرفه اي داريد احتمالا مورد گفته شده در قسمت قبل براي شما مناسب نخواهد بود. چرا که دوربين هاي بي سيم انالوگ داراي برد کمي هستند و شرايط محيطي نويز زيادي در تصوير انها ايجاد خواهد کرد. از طرف ديگر برد اين دوربين ها خيلي بالا نخواهد بود.
سيستم پيشنهادي: در صورت نياز به نصب دوربين بي سيم در محيط هاي حرفه اي تر بهتر است حتما از دوربين هاي بي سيم شبکه استفاده کنيد. بزرگترين عيب اين دوربين ها هزينه بالاتر آنهاست. گذشته از هزينه اين دوربين ها از بسياري جهات از دوربين هاي ساده انالوگ مناسب تر و باثبات تر هستند.
دوربين هاي شبکه مي توانند از طريق ضبط تصاوير در کارت SD ضرورت ضبط را بريا شما در يک محل ديگر نيز از بين ببرند.