تست دوربین مدار بسته

شايد اين سوال پيش آمده باشد که تست دوربين مدار بسته چگونه انجام مي شود و براي اين که دوربين مدار بسته کارايي خوبي داشته باشد در ابتدا بايستي به طريقه ي صحيح نصب شود و سپس تست آن.
در نظر بگيريد که نصب دوربين مدار بسته به اتمام رسيده باشد و فرض بر اين باشد که تمامي دستورالعمل ها به خوبي رعايت و کاربردي شود.يک سري چک ليست در اختيار شما براي بررسي قرار خواهد گرفت.در اين مراحل هر بخش به صورت مختصر توضيح داده خواهد شد.يکي از موراد نياز به بررسي تست قطعات مي باشد.که پس از تست اطمينان يابيد که عملکردشان هم صحيح است.

تست دوربين مدار بسته و عملکرد خوب دستگاه
درتست دوربين مدار بسته براي عملکرد خوب دستگاه هر يک از اجزا در ابتدا به صورت جداگانه چک و بررسي شود و سپس در مرحله ي بعد اين اجزا به صورت مجموعه اي و هماهنگ تست شوند تا از يکپارچگي آنها هم مطلع شويد.
وسعي بر اين باشد که کليه ي آموزش هاي لازم و اوليه به اپراتور ها براي آشنايي بيشتر با سيستم داده شود.در مرحله ي بعدي تست دوربين مدار بسته بپردازيم به لنز دوربين مدار بسته که طريقه ي راه اندازي دوربين مدار بسته براي قسمت لنز ها اينگونه است که به طريقه ي موازي نصب گردند و ميزان فوکوس هم حتما در آنها تنظيم شود فوکوس دقيق بر لنز و فوکوس بر قسمت پشتي دوربين مدار بسته
اگر طريقه ي نصب لنز دوربين مدار بسته طوري بود که به صورت اتوماتيک و خودکار نصب شده بود.نياز به تنظيم پتانسيومتر وجود دارد. وحتما ببينيد که آن ميدان ديد مورد نظر و تعيين شده براي شما قابل رويت است؟

که براي اين قسمت وجود يک صفحه مانيتور و تست دستي کفايت مي کند.و اگر دوربين مدار بسته شما طوي است که در شرايط مختلف نوري قابل کاربرد است از بخش ديافراگم يک فيلتر تراکم خنثي براي تنظيم فوکوس قرار داده شود. فروش دوربين مداربسته
در صورتيکه بخواهيد از لنزهاي زوم استفاده نماييد براي اينکه فوکوس لنز ثابت بماند و دستخوش تغييرات نباشد اينگونه مورد را بررسي داشته باشيد که دوربين مدار بسته حتما در محدوده زوم تعيين شده ي شما باقي بماند اگر دوربين مدار بسته زوم آن دستخوش تغيير شود ميزان زوم شما هم تغيير مي کند که مجدد نياز به تست دوربين مدار بسته است .
منبع: نگاکو