تکنولوژی های دوربین مدار بسته

امروزه با افزايش دانش بشر در ساخت و طراحي سيستم هايي که از کيفيت و توانايي بالا برخوردار باشند زياد شده ,اين روند رو به روشد در صنعت دوربين مدار بسته نيز رشد بسزايي داشته و توانايي هاي جديدي به اين سيستم ها اضافه شده است.
ما قصد داريم بعضي از اين تکنولوژي ها را به شما عزيزان معرفي کنيم:
1:WDR:اين تکنولوژي يک امکان بسيار عالي به مشتري ارائه مي دهد و در جاهايي که نور مستقيم به دوربين مي رسد کارايي به سزايي دارد .روش کار اين تکنولوژي به اين صورت است که وقتي دوربين مقابل درب ورودي يا مقابل پنجره نسب مي شود مي تواند قسمت پور نور را با قسمت کم نور يکسان سازي کند.
در اصطلاح مي توان گفت که يک سايه به قسمت پور نور اصافه مي نمايد

2:Day&Night :ايت تکنولوژي کامل شده تکنولوژي ديد در شب مي باشد .کار اين تکنولوژي مانند مادون قرمز است و در زماني که ما نور کافي براي تصوير برداري نداريم به کمک ما مي آيد.
روش کار اين دوربين ها به اين صورت است که فاصله کانوني لنز آنها بسيار حساس است و با نوري کمتر از 5./. لوکس نسز مي تواند براي ما تصوير برداري کند و تصوير خوبي را ارائه مي دهد.
3:DNR:يک تکنولوژي فوق العاده براي زماني که ما در مکانهاي صنعتي و يا در مترو مي خواهيم دوربين مدار بسته استفاده کنيم,کار اين تکنولوژي گرفتن نويز است به اين صورت که در مکانهايي که امواج مغناطيسي وجود دارد مثلا در جاهايي که کابل فشار قوي برق رد شده است ,با گرفتن نويز ساخته شده در ميدان مغناطيسي مي تواند تصوير خوب و شفافي را به ما ارائه دهد
به اشتراک بزاريد!