ارسال آلارم هشدار از DVR دوربین مدار بسته یا دوربین‌ IP

درصورتيکه DVR دوربين‌مدار بسته بتواند ايميل‌هاي هشدار را بفرستد در نتيجه شما امکان ارسال پيام هشدار به برنامه‌هاي تلفن همراه را هم خواهيد داشت. پوش آور[?]، يک پلت فرم پيام‌هاي تلفن همراه براي iOS و آندرويد است که خود را به يک حساب کاربري ايميل خاص متصل مي‌کند. اين آدرس ايميل پيام‌هاي ايميل را به صورت يک هشدار از طريق حالت پوش‌آور به برنامه مربوط به خود ارسال مي‌کند. بنابراين، هر دستگاهي که از ارسال ايميل پشتيباني کند در واقع مي‌تواند اطلاع رساني پوش‌آور هم ارسال کند. نصب دوربين مداربسته

بسياري از توليد کنندگان دوربينهاي مدار بسته و تجهيزات امنيتي هنوز براي پشتيباني از ارسال پيام پوش‌آور به طور مستقيم از دستگاه‌هاي خود فکري نکرده‌اند. با اين حال، بسياري از DVR‌ها و دوربين‌هاي IP سال‌هاست از امکان ارسال ايميل پشتيباني مي‌کنند.

در اينجا برخي از انواع محرک‌هاي ارسال هشدار امنيتي مورد پشتيباني DVR دوربين مدار بسته و دوربين‌هاي IP آورده شده اند:

تشخيص ويدئويي حرکت
قطع تصوير از سويدوربين‌مدار بسته
تشخيص دستکاري دوربين‌مدار بسته
سنسورهاي زنگ هشدار خارجي: سنسور حرکت PIR، سنسور درب مغناطيسي، ارسال با سيم مادون قرمز
بوت يا راه اندازي مجدد سيستم
ورود رمز غلط براي اتصال از راه دور
کاربران براي اين‌که در چنين مواقعي هشدار ايميل به صورت خودکار برايشان ارسال شود معمولاً فقط بايد تنظيمات سرور SMTP را در DVR دوربين مدار بسته را تنظيم کنند. تيم پشتيباني فني شرکت دوربين‌هاي مدار بسته پروز اين آزمايش را براي ارسال هشدار روي سرور SMTP جيميل سال‌هاست که پي گرفته و اين پيام‌هاي هشدار را ارسال و دريافت مي‌نمايد. به تازگي با آزمايش سرويس پوش آور، و استفاده از اين سرويس براي ارسال هشدار ايميل پوش‌آور در DVR‌ها و دوربين‌هاي IP با خوشحالي زياد اعلام مي‌کنيم که اين سرويس به خوبي امتحان خود را پس داده است.
منبع: نگاکو