انواع جک درب اتوماتیک

1-جک درب اتوماتيک فادينيجک فاديني درب اتوماتيک
جک درب اتوماتيک فاديني (fadini) مناسب براي درب هاي دو لنگه با سايز متوسط هر لنگه 8/1 متر و 60 واحد قوي،با پوشش مقاوم و با دوام مناسب براي کار مداوم داراي قابليت آزاد شدن در مواقع اضطراري ،قابليت هواگيري دو طرفه و کليد خلاص کن مخصوص و با قابليت اضافه کردن ترمز در هر طرف بي نياز از خدمات و سرويس.

مشخصات فني:
ولتاژ ورودي :230V
توان و جريان مصرفي:1.2 - A/250w
طول مناسب درب: 3.6M
درب اتوماتيک فاديني مدل نوپي 66 NUPI66 دربازکني با سيستم الکتروهيروليک مخصوص درب دو لنگه،لولايي پارکينگي است و پر فروش ترين و پر مخاطب ترين مدا ارائه شده توسط کمپاني فاديني مي باشد. درب اتوماتيک نوپي 66 NUPI داراي بسته بندي با کيفيت مي باشد و ويژگي هاي بسته بندي داراي استانداردهاي قابل قبول اروپايي مي باشد.
جک درب اتوماتيک فاديني براکت هاي بسيار مستحکم و ضد زنگ طراحي شده است. جدا 66 NUPI66 در سيستم درب اتوماتيک نوپي 66 از ساير متعلقات دستگاه که شامل دو بازويي هيدروليک مدارفرمان چشمي و فلاشر و ريموت مي باشد، کيفيت و استحکام خود براکت ها شما را از اروپايي و اصل بودن سيستم مطمئن مي سازد و رضايت خاطر از خريد خود خواهيد داشت .

2- جک پارکينگي نايس:جک درب اتوماتيک نايسجک درب اتوماتيک نايس
جک پارکينگي نايس يک جک برقي کارآمد و قابل نصب بر روي تمام درب هاي دو لنگه است.مدار فرمان نايس از سيتم آنالوگ بهره مي برد و تنظيمات آن بر مبناي پتانسيومتر است مي توان به جرات گفت که يکي از مقاوم ترن بردها در مقابل آسيب هاي برقي مانند نوسانات و يا اتصالي ها است .تنظيم اين مدار فرمان بسيار دقيق و حساس مي باشد و سيم بندي ترمينال هاي آن نسبت به باقي جک هاي موجود در بازار از سيستم ساده تري بهره مي برد.به تازگي کمپاني نايس تغييرات گسترده اي را روي اين مدل جک اعمال داشته که زيبايي آن را دو چندان کرده است،طراحي جديد فلاشر ،مدار فرمان جديد ،ريموت کنترل جديد با رنگ بندي هاي مختلفي از تغييرات عمده ي اين جک برقي مي باشد.
لازم به ذکر است که دربازکن پارکينگي نايس تا 300 کيلو براي هر لنگه را مي تواند بدون نياز به سرويس و نگه داري ساپورت کند.

3- جک اتوماتيک لايف LIFE:
درب اتوماتيک لايف جز معروفترين،قديمي ترين و پر قدرت ، نيازمند کمترين خدمات و سرويس مي باشد که اين برند را از شاخص ترين مارک هاي موجود در بازار ايران ساخته است.جک هاي پارکينگي لايف در 2 مدل بازويي OP3 و OP5 موجود مي باشد که اولي براي جک درب اتوماتيک لايفدرب هاي خانگي و استاندارد و دومي براي درب هاي صنعتي يا عرض بالا مورد استفاده قرار ميگيرد. همچنين مدل کشويي اين برند از محبوب ترين و کارآمد ترين جک هاي ريلي ميان نصابان است .

4- جک درب اتوماتيک moov:
اين مدل درب بازکن ها هم داراي قدرت بالا و هم داراي قيمت بسيار مناسب هستند.

مشخصات جک درب اتوماتيک MOOV:
در مدل moov عرض يک لنگه 2 متر و وزن يک لنگه 250 کيلوگرم را ساپورت مي کند.ضد آب – ساپورت قفل ضد سرقت داراي 2 عدد ريموت، فول آپشن ، منحصر به فرد ،کاملا بي صدا و کاملا روان و داراي يک صفحه LCD جهت برنامه ريزي و معرفي ،داراي آنتن کراش با برد بسيار بالا ،داراي ترمز جک به نگام باز و بسته شدن ، داراي سيستم هوشمند براي ميزان فشار ، سيستم خلاص کن بسيار آسان ولي امنيتي .

5- جک دو لنگه درب پارکينگي فک مدل 412:جک درب اتوماتيک فک
اين سيستم ، الکترومکانيک مي باشد مي باشد و مناسب براي درب هاي دو لنگه با تردد متوسط به پايين يعني اگر درب مورد نظر شما براي استفاده پانزده واحد و کمتر است اين نوع درب اتوماتيک به شما توصيه مي شود که هم از نظر دوام کم نظير بوده و هم داراي صرفه اقتصادي بالاييست .

مزيت ها :
.چرخ دنده هاي کاملا استنلس استيل که دوام طولاني مدت قطعات متحرک اين محصول را تضمين مي کند. اين موضوع باعث تفاوت وزني نابين اين در بازکن با ساير برند ها شده مثلا مدل 412 فک با 6.5 کيلوگرم وزن اپراتور ،30 % سنگين از مدل فوبوس مارک BFT است .

جک درب اتوماتيک faac
.پوشش آلمينيوم روي ميله و پيستون متحرک شکل زيباتري ايجاد کرده و از نفوذ گرد و غبار بر روي قطعات متحرک جلوگيري ميکند.
.چرخ دنده هاي برگشت ناپذير و همچنين هرز گرد داخل گيربکس در تعامل با هم از آسيب هاي احتمالي به گيربکس تا حدي زيادي جلوگيري ميکنند
.مرکز کنترل پيشرفته که در مقايسه با برند هاي ديگر به عنوان مثال پروتکو در برابر نوسانات برق و تکرار برنامه دهي عملکرد بسيار بهتري دارد.
.سيستم خلاص کن به دليل نحوه قرارگيري و نحوه عمل از رقباي خود عملکرد بهتري دارد.
.گارانتي طولاني مدت فک ايتاليا را در اين زمينه بي رقيب کرده،که نشان از اطمينان کمپاني به اين محصول مي باشد.

6- جک درب برقي اتوماتيک پارکينگي زومر آلمان :
جک درب برقي اتوماتيک پارکينگي زومر آلمان توليد کارخانه SOMMER آلمانفيکي غاز معتبرترين شرکت هاي توليد اين سيستم در دنيا مي باشد. دستگاه مرکزي اين جک به صورت آنالوگ بوده و اين خود باعث شده تا مقدار تنظيمات آن کم باشد.سيستم تنظيم باز و بسته شدن اين جک به صورت ميکروسوئيچي بوده تا نصاب به راحتي بتواند آن را تنظيم کند.
اين جک داراي سيستم دو سرعته نمي باشد و اين بدين معني است که جک با همان سرعت حين حرکت درب ها را مي بنددکه اين امر باعث مي شود که دو درب با ضربه به هم برخورد داشته باشند.
از مزاياي مهم اين جک کورس باز شدن آن مي باشد.جک درب برقي اتوماتيک پارکينگي زومر آلمان داراي کورس باز شدن 120 درجه مي باشد و نصابان محترم مي توانند آن را در هر مکاني با هر مدل مانعي نصب نمايند.شفت اين جک از جنس استيل مرغوب و روکش شفت از جنس آلمينيوم بوده و محفظه و قاب موتور از جنس پلاستيک مقاوم در برابر اشعه UV مي باشد که اين قابليت باعث عمر بالاي جک مي شود.

7- جک درب ريموت تيتان ايتاليا جک درب اتوماتيک تيتانTITAN
داراي طولاني ترين گارانتي براي جک هاي درب بازکن در اين سطح شرکت MPC توليد کننده بازوهاي جک درب پارکينگ در کشور ايتاليا مي باشد و به صورت تخصصي بر روي توليد و تحقيق مربوط به توليد سيستم مکانيکي درب بازکن هاي اتوماتيک پارکينگي تمرکز نموده است بنابراين محصولات اين شرکت داراي کيفيت بالايي در زمينه طراحي جک ها و مواد مصرفي به کار رفته است هستند.قابل ذکر است بر خلاف بسياري از محصولات ديگر نه تنها بر روي جک ها بلکه بر روي کارتن اين سيستم توليد ايتاليا درج شده است .در سيستم هاي درب بازکن علاوه بر موارد مکانيکي قسمت هاي الکترونيکي و کنترل درب نيز حائز اهمييت هستند،جک PMC مد TITAN از نظر مدارات الکترونيک هم آزموده و قابل اطمينان است و حاصل اين اطمينان به اين محصول را ما با گارانتي سه ساله جک هاي تيتان تضمين ميکنيم.