کاربرد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

 

پس از آنکه از انتخاب خود اطمينان حاصل نموديد، بازديد از مکان مورد نظر جهت حفاظ بندي توسط مشاور صورت گرفته و در تعيين عرض و تراکم حفاظ و همچنين برآورد هزينه هاي لازم بعمل خواهد آمد.همانطور که در متن به طراحي ويژه و خاص نرده هاي شاخ گوزني اشاره شد، اين حفاظ به خودي خود هم شکيل و چشم نواز است.

ترکيب اين نرده با ديوارهاي سنگي، آجري، بتني و نماهاي رومي ظاهر يک کاخ غير قابل نفوذ را به ذهن بيننده  متبادر مي کند.

 

 قابل استفاده در پنجره هاي آپارتمانهاي مسکوني، دفاتر اداري، مطب ها، ويلا ها و باغ هاي شخصي و

 قابليت نصب بر روي انواع فنس ها (بالکن و نرده هاي اطراف باغ ها و ويلا ها).

 قابل توليد و نصب بر روي تمامي ديوار ها با عرض هاي متفاوت.

 

کاربرد نرده حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوار

 

اکنون با پيشرفت معماري و مطرح شدن موضوع زيبا سازي اماکن در سطح شهر توليد کنندگان نرده شاخ گوزني به اين نتيجه رسيدند که از حفاظ هايي استفاده کنند.علاوه بر ضريب ايمني بسيار بالا، زيبايي ساختمان را نيز حفظ کند.از اين رو حفاظ هايي به بازار عرضه شد که به آنها حفاظ شاخ گوزني مي گويند.اين حفاظ ها به دليل ظاهر آنها که همانند شاخ گوزن هستند به اين نام شناخته مي شوند.همانظور که در تصاوير مي بينيد ظاهري بسيار شکيل به ساختمان مي دهند.حجم نوک هاي تيز موجود در لبه هاي آن نمي توانند بر روي لبه ي ديوار.

 

توليد حفاظ شاخ گوزني در تهران

 

روند توليدحفاظ شاخ گوزني داخلي در تهران پس از انقلاب رشد چشمگيري داشته است که اين مساله در تمامي صنايع و بالاخذ صنعت توليدات انواع حفاظ در کشور عزيزمان به خوبي قابل مشاهده است. ما نيز در توليد حفاظ شاخ گوزني سهم کوچکي داريم در اين رشد و توسعه و قصدمان بي نياز کردن کشورمان به بيگانگان در زمينه توليد انواع حفاظ و خدمت به هم وطنانمان مي باشد.

 

نقش توليد حفاظ شاخ گوزني در امنيت

 

با وجود آنکه امروزه با پيشرفت تکنولوژي انواع مختلفي از سيستم هاي امنيتي فيزيکي و الکترونيکي اعمم از دوربين هاي مدار بسته، توليد حفاظ شاخ گوزني ، درب هاي ضد سرقت و … براي ساختمان هاي مسکوني ، کارخانجات، شرکت ها و انبارها به بازار عرضه شده اند، باز هم نياز به وجود يک مانع فيزيکي غير قابل عبور بر روي ديوارهاي يک ساختمان که مسير اصلي نفوذ سارقان به ساختمان ها مي باشند، ضرورري به نظر مي رسد.