توصیه های فنی در مورد دوربین مدار بسته

تعداد مشتريان وابسته به قابليت اطمينان کل سيستم در دراز مدت و برآورده شدن انتظارات کاربران از لحاظ کيفيت و پايداري سيستم است. با اين وجود بحث هاي زيادي در مورد مزيت ها و معايب دوربين هاي تحت شبکه وجود دارد اما اين نکته بسيار مهم نبايد فراموش شود اين مسئله است که دوربين به عنوان يک عنصر مجزا نبايد مورد بررسي قرار بگيرد بلکه بايد کل سيستم به صورت يک پارچه مورد بررسي قرار داد.
سوالاتي که در اين جا مطرح مي شود و بايد قبل از هر چيز ي به آنها جواب داد.سوالخريداران براي حل مشکلات خود براي مانيتور کردن محيط پيرامون خود به چه چيري نياز دارند؟ آيا جزييات تصاوير ضبط شده از صحنه هاي حساس به اندازه ي کافي زياد هست تا بتوان از آنها در دادگاه هاي قضايي به عنوان يک مدرک استفاده کرد؟ آيا سيستم نظارتي مورد نظر نياز به داشتن گواهي و لايسنس خاصي (مانند KALAGATE و يا KASSEN UVV) دارد؟ آيا سيستم مديريت تصاوير ويدئويي از کارايي لازم براي جست و جو کارآمد تصاوير را دارد؟ آيا سيستم ويدئويي جديد قابليت کار کردن با يک سيستم ويدئويي موجود را دارد؟ آيا در مکان مورد نظر يک سيستم قديمي تر وجود دارد که به سيستم جديد متصل شود ولي بدون تغيير باقي بماند ؟ چه هزينه هايي را کاربر به غير از خريد سيستم بايد بپردازد؟ آيا مي توان پيشنهاد کرد تا از يک سيستم مخصوص آناليز تصاوير ويدئويي براي مانيتورينگ اتوماتيک محيط پيرامون استفاده شود؟
اگر سيستم هاي جديد بتوانند با سيستم هاي قديمي تر به خوبي کار کنند به کاربران اين امکان را مي دهند که بتوانند از نسل مختلف اين سيستم ها در کنار يکديگر استفاده کنند. همچنين وجود پگشتيباني و قطعت يدکي براي دوره هاي زماني طولاني مدت باعث ايجاد اطمينان از امنيت سرمايه گذاري انجام شده براي خريد سيستم امنيتي مي شود. سيستم هاي نظارتي با گسترش ساختمان ها و نيز افزايش نياز هاي شخصي کاربران به سرعت در حال رشد است.تمام اين سوالات بايد قبل از طراحي يک سيستم نظارت تصويري از طرف کاربران به طو کامل پاسخ داده شود.
شرکت دالمير تمام توانش را در تکنولوزي هاي خود به کار گرفته است. و آموزش هاي جامع و فراگيري را براي نصابان سيستم هاي امنيتي در نظر گرفته است. مشابه آموزش هايي که براي کاربران اين گونه سيستم ها در نظر گرفته است.
شرکت مستقر در REGENSBURG بزرگترين سيستم IP/CCTV دنيا را طراحي و راه اندازي کرد.براي مثال در ويتنام تجارب خود را در اين زمينه و در سطح جهاني گسترش داده الست. و تمامي آن چرا که براي اين پروژه هاي بزرگ انجام داده است براي اين پروژه هاي کوچک نيز انجام خواهد داد (نصب دوربين مدار بسته).